Patriot Brains
S1 E9: Liv and Clive investigate the mysterious death of a former sniper, Everett (guest star Ronald Patrick Thompson), who has been working as an instructor at a paintball facility. They begin questioning family members, including Everett's ex-wife and her new husband Sean (guest star Percy Daggs III – Veronica Mars), and realize things are not what they seem. Meanwhile, Major continues to get closer and closer to the truth, and Blaine does the unthinkable.