Penetrate a Fraud
S1, E6: Brandon's actions jeopardize his relationship with Jerrika. Ronnie uncovers secrets about his surrogate son's past and gives a crucial piece of information to the police. Meanwhile, Emmett's shoe hustle goes awry.