Peter's Got Woods
S4, E11: When Brian attends a PTA meeting, he meets Meg's high school teacher and starts to date her. This new relationship puts a strain on Peter and Brian's friendship, so Peter finds solace in new best friend, James Woods. Meanwhile, "The Da Vinci Code" leaves Stewie unable to sleep.