Petit Fours
S1, E4: With their resident chef’s star on the rise, WGBH struggles to keep the rest of their talent happy. Meanwhile, Julia pays a visit to her alma mater, Smith, as Paul deals with a lackluster gallery opening, and Alice explores a new strategy that could forever change public television.