S1, E1: After a tragic accident, Mickey Bolitar finds himself living with his aunt in Kasselton, New Jersey—a town with a lot of buried secrets. When a classmate disappears without a trace, Mickey’s drawn into a conspiracy so shocking that it makes high school drama seem like a luxury…and leaves Mickey questioning everything about the life he thought he knew.