Pinch Picker
S6 E4: With slim pickings in southern Florida, Mike and Frank finally stumble on a hurricane-ravaged barn. The guys scour a millionaire's awesome collection where they spring for a mysterious car part that may be worth a fortune. When Mike throws out his back, Danielle fills in and hits the road with Frank.