The New Pink Panther Show Pink, Pink And Away / Down On The Ant Farm
S1, E1: "Pink, Pink and Away": Super Pink flies into action when the Dogfather robs a bank and then accidentally kidnaps a little boy. "Down on the Ant Farm": The Panther's experimental ant farm, complete with Ant, is accidentally delivered to the Aardvark.