Pipes
S1, E4: Melendez (Nicholas Gonzalez) takes a risk to save a mother and her unborn child, placing the hospital in legal jeopardy. As Shaun (Freddie Highmore) struggles to adjust to his new life, he and Claire (Antonia Thomas) team up to treat a teenage porn actress.