Piri Piri Pork
S2 E1: Things kick off with Jamie’s Piri Piri pork belly with crispy crackling to fight over. It’s a brilliant example of how a thrifty cut of meat and some clever cooking can deliver a real family feast at a fraction of the cost of pork chops, fillet or loin.