Pizza
S1 E4: Bobby and Sophie Flay take a walk through the picturesque West Village and head to Bobby's pizza pick, Joe's Pizza, for a classic New York slice. Then they visit Sophie's pizza place of choice, Emily, for Detroit-style pies.