Plan B
S5, E18: Liz tries to reassure her staff that the show's forced hiatus is temporary, but everyone starts to focus on their fallback plans. Meanwhile, Jack (Alec Baldwin) attempts to salvage a cable network by enlisting his nemesis, Devin Banks (guest star Will Arnett).