Plan B
S2 E7: Quentin continues his quest to try and free Alice’s soul. Meanwhile, as Julia and Kady search for a way to exorcise Reynard’s demon spawn from Julia, they come up with a daring and outlandish plan to fund the procedure. In the process, Eliot suffers a critical injury while Julia unknowingly gives an invaluable sacrifice for her cure.