Total Divas Planet Funk is Funked Up
S1, E3: While they are on the verge of breaking up, Trinity and Jon Uso must face each other in the ring; Nikki is upset when Brie wants to move to Phoenix, and JoJo’s boyfriend gives her an ultimatum.