Pole Lox
S8 E1: At Doug's encouragement, Carrie reluctantly agrees to start taking pole dancing lessons, but quickly starts to enjoy the classes and begins feeling better about herself. However when Doug installs a pole in their bedroom and Carrie puts on a show for him, Doug is shocked to discover how bad Carrie is at dancing, but doesn't know how to let her down gently.