P.O.W.
S7 E16: John Diggle (guest star DAVID RAMSEY) arrives in Central City with a weapon to help Barry stop the Godspeed War. Meanwhile, Allegra and Ultraviolet’s new bond is put to the ultimate test, while Joe and Kristin Kramer are hunted by a former colleague of hers.