S1, E3: Bryson sells Victoria on marketing an avant-garde Black Film. Meanwhile, Simone looks for opportunities for Tia to build her brand. On the Bryson and Simone front, Bryson reclaims his power from Simone, resulting in Simone seeing him in a new light.