ER Power
S5, E20: A terrible storm causes a power outage, and the backup generators fail. The staff frantically works to keep patients alive. Carter tells Roxanne he doesn't want to have a relationship with her anymore. A 20-year-old comatose female patient from another floor is beaten, sexually assaulted and left at the emergency room.