Pressing the Flesh
S7 E2: President Mellie Grant hosts a state dinner for President Rashad of Bashran in a first step toward peace in the Middle East, and in case Mellie's charm alone doesn't work, Olivia secretly puts Jake to work so that they are armed with a back-up plan. Meanwhile, the team at Quinn Perkins & Associates attends the party in hopes to gain more high-profile clientele.