Pretty Little Picture
S1, E3: The women decide to go ahead with the big dinner party the late Mary Alice had planned to host, despite the more-than-minor disturbances in their own lives, as adulterous Gabrielle finds herself with a nine-year-old blackmailer (guest star Emily Christine). Bree struggles to keep her crumbling marriage a secret and Susan bares all – in more ways than one – as she confronts her ex (guest star Richard Burgi).