Prince of Dark - Part 1
S1, E7: Young girls practicing dark magic and satanic rituals in an abandoned house leave one of their friends dead in the process. Suspecting the victim's acquaintances, Shtolman brings them in for questioning. Anna arrives on the scene, sensing great evil among the girls.