Prison Baby Golf Picking
S1, E4: The siblings congratulate Greg after word spreads that he stood up to Joan for passive-aggressively questioning Jen’s parenting skills. Also, Chad insists on having one last meal with Colleen’s grandmother before heading off to jail, Matt and Greg discourage Tim from beating John at a round of golf and Sophia gets a peanut stuck up her nose.