Profit and Loss
S3 E8: Ronald's entanglement with LH7 comes home to roost, aggravating his relationship with Nick. With the 100 million-user mark approaching, Nick makes a disturbing choice to protect his own interests. Izzy agonizes over Stroud's final orders. Mara sets in motion her own nefarious PR strategy.