Wisdom of the Crowd Proof of Concept
S1, E9: In exchange for a staggering new clue in his daughter's murder case, Tanner and the team work to free a gang member's niece arrested for killing her roommate; under questioning, and with her future with the company at risk, Sara recalls her earliest days working with Tanner.