Prophets
S4, E5: Finch is suspicious when a gifted political pollster’s number comes up at the same time that his typically ironclad predictions go wrong – and believes that the two events are linked. Meanwhile, Reese is sidelined by a direct order from Captain Moreno. Jason Ritter guest stars as pollster Simon Lee.