Prosperity
S1, E3: As Queen Rose (Susanna Thompson) prepares the mansion for the arrival of the Gath military, King Silas (Ian McShane) and General Abner (Wes Studi) plot against David Shepherd (Chris Egan). David's noticeable absence at the peace treaty signing is called into question by Gath's leader, ultimately impeding the ceremony. Meanwhile, William (Dylan Baker) plans to assert his power over the treasury in an attempt to weaken the King. Jack (Sebastian Stan), outraged over his parents’ dismissive treatment decides to go on an impromptu shopping spree. Allison Miller and Eamonn Walker also star.