Proven Innocent SEAL Team Deep Six
S1, E10: When a Navy SEAL is charged with murdering her superior, Madeline and the team are determined to prove her innocence. Levi presses harder for insight on Rosemary’s life in high school, as Bellows takes a drastic step in re-examining her murder.