S4, E1: When eight researchers at Tsalal Station suddenly disappear, Danvers orders a search but tempers expectations of finding the men. After handling a workplace dispute and checking in on her sister, Julia, Navarro tries to convince a skeptical Danvers that the men’s disappearance is connected to the murder of local activist Annie Kowtok, a case that has long gone cold.