PTSD
S10, E9: Detective Olivia Benson (Mariska Hargitay) is put to the test when pregnant Corporal Jessica Crewes disappears from her post as a Marine, and is about to give birth to her rapist's child. When Jessie is found dead in the trunk of her car, Navy Commander Grant Marcus (guest star Frank Whaley) attempts to take over proceedings, but Detective Benson and ADA Kim Greylek (Michaela McManus) must fight together and stand their ground to keep the case within the SVU squad. With flashbacks of sexual assault, Detective Benson soon realizes that her past may stir up painful emotions that threaten her ability to remain professional, and enlists the help of Detective Odafin Tutuola (Ice-T) to find Jessie's killer. Also starring: Richard Belzer (Detective John Munch), Dann Florek (Captain Donald Cragen), Ice-T (Detective Odafin Tutuola), Michaela McManus (A.D.A Kim Greylek), Tamara Tunie (Dr. Melinda Warner), and B.D. Wong (Dr. George Huang).