Pups Save Their Digi-Tal Friends / Pups Save the Rainbow
S10, E5: The PAW Patrol must save the day when two overly helpful robots take on more than they can handle. In a dream, Mayor Humdinger finds a prism that makes rainbows and drains Adventure Bay of color. It's up to the pups to restore color to Adventure Bay.