Pursuit of Peace
S3 E11: Senators Padmé Amidala, Bail Organa and Onaconda Farr attempt to rally the senate against a bill that would appropriate funds for millions of new clone troops - with disastrous financial consequences for the Republic. Their opposition to the measure, however, makes them targets for intimidation and attack.