Queer Eyes, Full Hearts
S6, E7: Phil and Claire don’t know if they should be happy or concerned that Haley and Andy are spending a lot of time together, however, they soon find things are not what they appear. Gloria is pushing Manny to learn Spanish instead of French so she goes ahead and hires a Spanish tutor, Diego, who also happens to be very handsome, much to Manny and Jay’s chagrin. Meanwhile, Mitch and Cam meet a popular news reporter at a school function and one of them peaks her journalistic interest.