Rampart St Murder House
S2 E11: Nick and Katrina spend 72 hours in the home of New Orleans' most gruesome murder. On the 10th anniversary of the grisly death of Addie Hall by her boyfriend Zack Bowen, Nick and Katrina return to the scene of the crime to find what spirits still remain.