Rathfarnham
S12 E3: In the third episode of Room To Improve, Dermot Bannon heads to Rathfarnham, where Yvonne and Adrian Saunders live with their daughter Lauren. Yvonne and Adrian's house is a detached 1950s two-bedroom property, in need of massive transformation. Dermot likens it to a 'Hansel and Gretel' house.