Reality Bytes
S5 E15: Nia’s roommate, Yvette (guest star ROXY WOOD), is attacked by a man targeting Dreamer because he doesn’t like that Dreamer is transgender and wants her to quit being a superhero. Determined to protect her community from additional harm, Dreamer refuses to give in to his threats and puts herself in the line of fire to stop him. Supergirl stands by Dreamer and enlists additional help from Brainy. Meanwhile, Alex, J’onn and Kelly attempt to rescue a man stuck inside a virtual reality escape room.