Reckless
S2, E21: Bull's team worries that they're in over their heads when they take on the seemingly unwinnable case of Elliott Miles (Frank De Julio), a mute man facing the death penalty if he's found guilty of murder and arson. Also, Bull is stunned to learn that his ex-wife is remarrying. (TV-14 D, L, V)