Red Team / Blue Team
S4, E14: Office politics come to a head when Will and Diane ask Alicia and Cary to face off against them in a mock trial, only to get more than they bargained for. Meanwhile, Eli tries to avoid losing his role in Peter's campaign to Jordan, as he continues his fight with the Justice Department.