Comedy Bang! Bang! Reggie Watts Wears a Purple and Yellow Quilted Sweatshirt
S5, E19: Reggie Watts returns to the show just in time to try to prevent a disaster from striking its participants. Meanwhile, Al has a surprising announcement, and Adam Scott drops by to give Scott some assistance.