Rent
S1, E5: As she accompanies Dougal (Graham McTavish) on a trip to collect the rents owed to the MacKenzies’ Laird, Claire (Caitriona Balfe) witnesses brutality on both sides of the conflict between the Scottish rebels and the Royal Army.