Reunion It Up
S1, E15: Two Shake It Up, Chicago! alumni dancers, Angie and Ronnie, return for a special "Generations Dance". When Rocky and CeCe discover that Angie and Ronnie were best friends, but now can't stand each other, the girls try to get them to make amends.