Reunion, Pt. 1
S9 E16: Part one of the reunion kicks off when Margaret and Jennifer enter a heated game of words when they address their ongoing conflict this season. Jackie is in the hot seat when Teresa accuses her of having ulterior intentions about joining the show and makes it clear that she will never forgive what Jackie said about her husband.