S1 E5: After losing her best friend and getting hurt, Sarina Shizukume becomes a magical girl herself and vows to get revenge against Aya. Meanwhile, Aya looks for Tsuyuno and discovers she's in critical condition. Haunted by her past, Tsuyuno stops Aya from calling for an ambulance. After Aya learns Tsuyuno's secret, she cannot hold back her tears. Tsuyuno is moved by Aya's tears and resolve.