Rick Ross /Jojo Siwa/ Nico Tortorella
S18 E8: Rick Ross shows off his lavish 46,000 square foot crib & cars in Atlanta, Georgia, JoJo Siwa reveals you could never have enough glitter in her fabulous Tarzana home, and we get a look at Nico Tortorella's eclectic sanctuary in Upstate New York.