Ring of Truth
S1 E2: Demetra Smith lives in marital bliss with her new husband, but her happiness is cut short when her stepdaughter finds her shot execution-style in her bed. Nicole Redlinger and the elite detectives at Atlanta Homicide set out to find her killer.