Rise of the Roman Empire
S2 E15: We unlock the secrets of how the Roman Empire controlled the seas of the ancient world and harnessed the power of volcanoes to defy nature itself. We reveal the extraordinary secrets of one of the oldest shipwrecks in the world and unearth a port lost for centuries under Italian soil.