Ritual of Abduction
S1, E2: After Professor Mesulam gives his blessing to the project, Jack and Richard set off to create Caltech's first ever rocketry team. But Caltech's acceptance has come with caveats, and, coupled with Ernest's looming presence, Jack and Susan are feeling more on edge than ever before, desperate to figure out whether Ernest's intentions are evil or not.