Rock and a Hard Place
S11, E17: After a bomb detonates in the dressing room at a military charity concert, the NCIS team must determine if the target was a washed-up '80s rocker or if the bomb was part of a larger scheme. Meanwhile, Jimmy prepares for fatherhood. Keith Carradine guest stars.