S1, E4: A dog is brought into the clinic with a suspected broken leg, but Dr. Jeff quickly diagnosis a far more serious condition requiring urgent surgery. Vet tech Tasha is forced to overcome her childhood fear of birds. And, a cat's appetite gets it in trouble.