Round 5: Baks to School
S2, E5: The queens relive their campus fantasies as Miss Intrams and Prom Queen, while baring their soul with their struggles as queer students back in the day. Will their performance place them on the Honors List or kick them out of the den at the end of this round? The cartel decides together with Gen Z queen and actress Andrea Brillantes.