Row, Row, Row Me Off this Boat
S6 E14: An emotional visit to the Virgin of Guadalupe brings the ladies closer together. Lisa loses it as she tries to settle with Lenny mere days before their court date. A gondola ride turns into a battleship when a juice box and words are thrown.