CatDog Royal Dog / Springtime for CatDog
S2, E18: It's Jolly Olde England and Rancid Rabbit is king. Meanwhile, CatDog are living the life of lowly garbage pickers. Cat and Dog both fall in love with Loraine Dejardin, who likes opera and playing fetch.